mandag den 17. marts 2014

Til de kolde og våde forårsdage

Wheat termobukser 179 kroner // Wheat termojakke 249 kroner //Bisgaard gummistøvler 279,95 kroner // Stella McCartney regnjakke 100 Euro



Termotøj
Det er underligt, at ingen andre mærker har overvejet at lave et sæt termotøj i sarte og lækre farver. Der er intet at tage fejl af, jeg er HELT solgt til det pæne termosæt fra Wheat. Musen SKAL bare eje det, om jeg så skal køre til den anden ende af landet for at få fingrene i det. Jeg kunne have undgået det, hvis jeg bare slog til for 2 uger siden, men nej jeg skulle lige overveje det en ekstra gang. Kender du et sted, hvor jeg kan få begge dele i størrelse 2 år??

Regntøj
Planen er, at musen skal have denne smukke jakke fra Stella McCartney, som er vandtæt, samt et sæt ensfarvet regntøj i gråt eller sort. Jeg er helt vild med mønstret og snittet i McCartney-jakken. Jeg er 110 % sikker på, at musen vil ELSKE regnjakken mere end moren. Hvad synes I??

Gummistøvler - jeg synes, at Bisgaards leopardmønstret gummistøvler er mega fede, men når alt kommer til alt siger fornuften, at et par gennemfarvet grå gummistøvler vil passe bedst ind i musens garderobe. Hvis musen kunne passe Hunter var det nok endt med sådan et par. 

  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE comments <3