onsdag den 19. marts 2014

Sommeroutfit #1 - Ofelia

Jeg er blevet enig med mig selv om at købe 4 deluxe sommeroutfits til musen. Hun mangler nemlig ikke som sådan tøj kun et par lyse basis t-shirts, hvis jeg skal være 100% reel. Og derfor vil jeg hellere købe et par lækre outfits end at købe en hel ny garderobe som hun reelt set ikke har behov for. 
De 4 outfits er nøje udvalgt og her er det første...
Taske fra Marmar Copenhagen til 249 kroner // Solhat fra Marmar Copenhagen til 179 kroner // Aviator small Solbriller fra Ray Ban til 794 kroner // Sommerkjole fra Stella McCartney til 95 Euro // Vest fra Zara til 159 kroner // Støvletter fra Angulus til 799,95 kroner 
Sommeroutfit #1 består af en sød let sommerkjole fra Stella McCartney, en vest fra Zara, der er vendbar,  et par Angulus støvletter, Marmar Copenhagen solhat og taske. Tøsen ELSKER tasker, de fuldes ofte med sten og sutter, og det er ikke kun en gang tasken fuldes. Nej det er om og om igen, jeg er næsten sikker på, at hun kan få flere timer til at gå med det, hvis forældrene ellers havde tålmodigheden til det. 
Selvfølgelig skal hun også have et par Ray Ban solbriller ligesom mor og far. Vi ELSKER vores, så mon ikke hun vil elske sine. 
Støvletter er jeg stadigvæk meget i tvivl om, Ofelia har en forholdsvis smal fod, så frygter lidt, at de ikke kommer til at støtte nok, men hvis ikke det bliver en støvlet fra Angulus bliver det en snøresko fra Angulus i samme farve.  Hvilken erfaring har du med støvletter???

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE comments <3