lørdag den 29. marts 2014

Siddepladser i haven

Det dufter af forår, og solen varmer for alvor vores kroppe i dag :D Haven skriger på at blive forvandlet til den mest eventyrlige eventyrs have. Mens det måned for måned sker, vil vi også kunne nyde vores have, nu når vi endelig har fået en for os selv ;D Derfor skal der inden længe købes havemøbler, og det er en svær beslutning. Et bord bænkesæt er lig med IDYLL i mit hoved, men let´s face it man sidder elendigt på dem, derfor må vi tænke i andre baner.

Det er faktisk rigtig besværligt at finde de RIGTIGE havemøbler mest af alt, fordi jeg er vanskelig. Jeg bryder mig ikke om de klassiske havemøbler. Jeg er personligt selv HELT vild med Danelines teak bord og stole, desværre kan C ikke enes med stolene, han synes, at de vildt grimme. 
Hvad gør vi så med stole?? Jeg har været ude i at købe brugte træstole i forskellige designs og så sende dem til en autolakerer, en ide jeg stadigvæk er lidt forelsket i. Men vi ender nok med den lette løsning og så købe de smukke fletstole fra Ikea.
Som sagt er det kun stolene fra Daneline C ikke lide, så bordet er en god kandidat til at blive vores kommende havebord. Teak bordet kæmper dog mod et hjemmelavet træbord med hvide bordbukke fra HAY. Det kunne altså være flot og så med et par stube til.  

Hvis vi, som jeg tror, er dovne, ender det med nedenstående til vores lille lækre have. Men det er også vildt lækkert. 
Daneline Teak bord til 6995 kroner // Ikea fletstol til 325 kroner // Ikea tæppe til 79 kroner // Ikea lænestol til 349 kroner // Ikea bakkebord til 249 kroner // Idemøbler loungestol til 599 kroner
Hvad skal I/har I i jeres have?? Måske jeg kunne blive lidt inspireret :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE comments <3