tirsdag den 1. april 2014

Snik snak - Hvad gør dig lykkelig??

Herhjemme ligger jeg syg. JUBIII det er bare så hyggeligt (Ironi kan forekomme) Men det giver også anledning til at tænke over livets store som små spørgsmål. Det spørgsmål, der har kørt mest rundt i mit hoved er - hvad gør mig lykkelig?? Og faktisk er det ikke det at være syg ,der gør mest ondt disse dage, men mere det faktum, at jeg ikke ved, hvad der gør mig lykkelig!! Jo selvfølgelig gør min familie mig lykkelig, men de giver mig også grå hår. 
Jeg ved vitterlig ikke, hvad der gør MIG lykkelig - og det er min mission for de næste par døgn, jeg vil finde frem til, hvad jeg kan gøre for at blive den lykkeligste i hele verdenen. Jeg tror selv, at når jeg bliver mere lykkelig, bliver jeg en bedre mor og bedre kæreste. 
Hvad gør dig lykkelig?? 
Jeg er IKKE ulykkelig, men jeg ved bare ikke, hvad der gør mig lykkelig. Når jeg ved, hvad der gør mig lykkelig, vil jeg gøre noget mere af det :D 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE comments <3