mandag den 5. maj 2014

I morgen sker det!!!


I morgen sker det, som vi har ventet 2½ måned på - vores lille diva skal have lagt dræn. Jeg har store forventninger til drænene. Jeg forventer at få en mindre irriteret prinsesse, en pige, der sove mere roligt om natten, en diva, der kan udtrykke sig verbalt, en mus, der ikke tiltusker sig alle sygdomme der florerer og en sveske, der ikke konstant har ondt.  Jeg ved godt, at alle mine forventningerne ikke sker over natten, men i løbet af et par uger forventer jeg at kunne se tydelige forandringer. Det har været et par lange måneder, hvor vi hele tiden skulle have i baghovedet, at hun kun kan høre minimalt af, det vi siger. Jeg har til tider været meget ked af det og præget af dårlig samvittighed, for ingen af os ved, hvor længe hun har gået med undertryk og væske på ørerne - hun har ikke på nogen måde givet udtryk for smerterne i ørerne kun den ene aften for 2½ måned siden, og det er på trods af, at kurven og de 4 kontroller ved ørelægen har vist, at der ingen bedring er. 
Nå men i morgen klokken 8:50 bliver drænene lagt, og vi glæder os til de gode bivirkninger ved drænene. 

Body: Soft Gallery - Nederdel: Wheat - Strømpebukser: Melton - Sko: Bisgaard Sko - Sløjfe: Eget design 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE comments <3