onsdag den 30. april 2014

snik snak: Det værste ved at blive forælder

Jeg ELSKER vores mus højere end noget andet, men vi kender det alle - Det er ikke lutter idyl hele tiden når man er forælder.
Her er 10 ting jeg savner fra livet før barn.
#1 Friheden, man kan ikke bare lige smide sig på sofaen og tage en halv time eller smutte på cafe med en veninde.
#2 Spontanitet. Jeg savner, at jeg klokken 20 om aften ikke bare kan tage min C i hånden og så tage i biffen eller i byen. 
#3 Økonomisk frihed. Nu tænker man altid på uforudsete udgifter og de fleste penge går til tøj og ting til Ofelia.
#4 Samtalerne. Jeg savner, at alle samtalerne ikke kun handler om børn, og ikke mindst savner jeg at kunne fører en samtale uden at blive afbrudt.
#5 SØVN. Jeg savner at kunne sove til klokken 10. Jeg er et B-menneske - at sove længe og være længe oppe er hvad jeg er bedst til.  
#6 Aftensmad klokken 20. Jeg savner at spise, når jeg har lyst, og ikke når barnet er sulten klokken 17.30.
#7 At være EGOIST!!! - tænk at jeg kan finde på at sige det!!
#8 At være C's eneste prinsesse. Førhen fik jeg alting, som jeg ville have det.  
#9 At have sex uden at blive afbrudt. Ja herhjemme sker det tit at musen vågner (formentlig på grund af ørerne), og at trøste barn er bare vigtigere....
#10 ET ryddet hjem. Jeg savner at have et pletfrit hjem, jeg laver ikke andet end at rydde op efter Ofelia. Så spilder hun mælk, så smider hun legetøjet ud på gulvet osv.

Har du et par stykker.... 
#11
#12

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE comments <3