fredag den 4. april 2014

White dreams

Nu sidder jeg igen og drømmer denne gang om nye møbler til stuen. Hvem der bare havde 28.029 kroner til nye møbler <3 <3 + det løse til et plankespisebord og stole dertil og.... Ja jeg kan altid finde et par ønsker ;)
Verner Panton Chair til 2159 kroner per styk // Normann Copenhagen Block Table til 1600 kroner // Stingray med hvidt stel til 10453 kroner // HAY Woody Low 3499 kroner // Normann Copenhagen Kabino Skænk til 6000 kroner
For et par år eller fire?? siden gjorde vi en stor fejl - vi købte sorte møbler. I dag og gennem de sidste par år har jeg ikke gjort andet end at hade dem, og jeg kommer nok til at skal hade dem et årstid endnu ;D Men jeg overlever nu nok. I mellemtiden kan jeg jo finde de perfekte drømmemøbler til vores fremtidig stue.  
I næsten uge kommer vores sofaborde hjem - ihhh glæder mig som et lille barn :D Det bliver så lækkert at få en afsætningsplads ved sofaen.. 

Drømmer du også hvidt??


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE comments <3