fredag den 7. marts 2014

Fastelavn

Jeg elskede fastelavn og gør det stadigvæk, det med at få lov til at klæde sig ud og ter sig fjollet uden, at nogen tænker ondt om en. Okay der er måske nogen, der tænker ondt om en, men til fastelavnsfesterne er det "lovligt" at klæde sig ud også som voksen. 
Jeg havde det meste kunstige outfit klar til musen med den obligatoriske prinsessekrone fra HM. Men da den første festdag kom flippede divaen total ud over det "pæne" outfit, jeg havde presset hende i. Pigebarnet skal jo egentlig ikke selv bestemme, hvad hun skal have på, men jeg kunne godt forstå hende, tøjet er stift, meget stort og ubehageligt - derfor kom tøjet af igen. Og så måtte jeg på rundtur i skabet - to outfit fandt jeg: Prinsesse og leopard.

Prinsessetøjet bestod af en Stella McCartney kjole, der blev puffet op af et tylskørt fra Marmar Copenhagen i sølv, strømpebukser, en cardigan, ballerinaer fra Bisgaard i sølv, bronze og guld og ikke mindst den obligatoriske prinsessekronen. 
Jeg glemte at tage billede af hende, så her får I det bedste taget med mobilen dog uden krone. 
Prinsessen er klar til at slå katten af tønden udenfor i sin Ver de Terre flyvedragt og med prinsessekronen.
Leopardoutfittet blev skabt af en leopard heldragt fra Marmar Copenhagen og en leopard maske fra HM - simpelt, men lækkert.
Nåee det er sådan man gør :D

Mmmmm tøndegodter :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE comments <3