søndag den 9. marts 2014

Det bedste ved hus er

HAVEN, muligheden for at komme ud hver dag. Jeg mærker det specielt de her dage, hvor vejret har været helt i top, det ville dog have været lidt federe, hvis vi havde noget aktivitet til musen udenfor. Men det kommer snart, for lige nu er jeg sammen med en veninde ved at tegne en mindre legeplads med sandkasse, et grov legehus med disk og køkken med direkte adgang til sand, tunnel, rutschebane, klatrevæg og et isoleret "fint" legehus med strøm, som ikke er i kontakt med sandet. Min veninde er arkitekt, og med hendes erfaring, og en lille kreative tanke fra mig, har vi designet LEGEPLADSEN, lige nu er hun ved at tegne huset i 3d med mål og farver. Glæder mig som et lille barn til at se resultatet. 
Legepladsen kommer til at minde lidt om nedenstående og så alligevel ikke - begge billeder er fundet på Pinterest.
Huset kan købes her.

Du kan læse mere om huset her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE comments <3