onsdag den 5. marts 2014

Nu sover jeg ALENE!!!



SHIT!!! - Tror der er nogen, der har taget min lille baby og byttet den ud med en meget selvstændig lille diva. 
Tiden går alt for stærkt her hjemme. Det er ikke meget, der kommer ud af munden på musen, men det lader ikke til at påvirke hende, for på en eller anden måde formår hun alligevel at udtrykker sine behov og MENINGER. 
Søndag aften, da det var tid til at sige godnat, gik hun trofast ned til sit nye værelse. Jeg stod helt PAF - vil du sove der?? JA!! 
Musen har siden starten af december sovet maksimum en meter fra min side, og jeg var sikker på, at det ville blive en kamp at få hende til at sove alene. Så nu burde jeg jo egentlig være glad, jeg slipper for en kamp (og dem har vi mange af for tiden -trodsalderen selvstændighedsfasen længe leve). Men alligevel står jeg tilbage med en tom fornemmelse. Jeg er jo ikke klar til at undvære min mus om natten og nu skal jeg!! 
Det er så egoistisk, men jeg har ikke nået at vende mig til tanken. Hun er jo min lille baby, som jeg SKAL beskytte. <3 Det var nemt og TRYGT, da hun lå lige ved min side - og nu VUPTI skal jeg sætte min lid til min hørelse og en babyalarm, som jeg ligesiden har haft limet fast til mit øre ;)  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE comments <3