tirsdag den 21. januar 2014

Sne, syv og slut

I Nordjylland, hvor jeg hører til, lægger der sne over alt. Jeg plejer at være ude at kælke hver gang, landskabet bliver klædt i hvidt, men denne gang har mit hoved som sagt været fuldt af eksamen- surt men heldigvis lægger der stadigvæk sne. Ofelia og jeg har også været ude og se og mærke på sneen for en lille stund (man skal jo have pause ;D ) - Hun er bestemt ikke ligeså begejstret for sneen som sin mor, men mon ikke hun ændrer mening, når vi i morgen tager ud og kælker sammen med bedstemor. 
Eksamen og min uddannelse er nu slut - jeg er FINANSØKONIM, så nu er jeg en mor med uddannelse og endelig har jeg tid til andre ting i mit liv. Eksamen gik fint nok fik 7 efter 7-trinsskalaen :D Så nu går jagten ind på en tranieestilling som Revisor :) Jeg krydser alt hvad krydses kan - For jeg skal have en plads....   



Ledningen til mit elskede kamera har gemt sig i flytterodet, så billederne er taget med mobilen - derfor den dårlige kvalitet.. UNDSKYLD!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE comments <3