onsdag den 22. januar 2014

MIN nye trone - NOMI

Gæsteblogger: Ofelia
I dag har min mor ladet mig sidde bag tasterne. Det manglede da også bare! ikk’? Jeg skal fortælle alt om min nye trone - Nomi stolen, der ifølge min mor er designet af Peter Opsvik – Ja det er åbenbart den selv samme mand, som i tidernes morgen designede min tidligere trone Trip Trap stolen. Han har da fået en noget bedre smag og blevet en del klogere.
Jeg elsker MIN nye trone <3
Normalt bliver min mor lettere irriteret, når jeg ikke spiser pænt (som om hun spiser pænt, hun stikker konstant jern i munden – voksne mennesker er underlige, hvorfor tror de, at vi har fingrene), men efter tronen er blevet skiftet ud med Nomien generer det hende ikke helt så meget. Måske er det, fordi jeg nu selv kan gøre stolen ren efter mig??!! – Hvis jeg altså gad!! Jeg er jo ikke prinsesse for ingen ting!! Men det er nemt og hurtigt, det kan jeg da se!!   
Det hænder dog lidt for ofte, at bøndernes børn - gæster - låner MIN trone, hvorved jeg selv bliver forvist til min gamle Trip Trap trone. Ofte sker det i højlydt protest, men mine forældre, der åbenbart tror, at de ejer det hele (hvem har givet dem den ide??!), mener ikke, at de vil bruge 15 minutter på at tilpasse den aflagte trone til bøndernes børn, når MIN nye trone så nemt kan justeres – der skal bare skues på to knopper, og så er det gjort. Men det kan jo ikke være MIT problem. Det er jo MIN trone!! Jeg sidder altid godt på tronen og mine fødder leger lystigt på fodstøtten. Ham Peter har nemlig tænkt på, at jeg IKKE sidder stille, så på fodstøtten er der en lille forhøjning. Jeg ELSKER tronen og sidder gerne længe på den til stor glæde for mine forældre. Men det er nu ikke for deres skyld, jeg sidder bare dejligt på tronen - Det er helt sikkert tronens udformning, der gør det så behageligt. 
MIN trone er tilpasset MIG og mine kræfter, hvilket betyder, at jeg nemt kan skubbe tronen til og fra bordet. Så nu er mine forældre heller ikke i tvivl om, hvornår jeg vil have mad. Jeg kravler bare op og trækker tronen ind og banker lidt (okay MEGET) i bordet. (De kan bare arbejde hurtigere, når jeg kræver skal det være nu!!) - Det kniber dog lidt, når tronen står i stuen, for der er nemlig gulvtæppe, men det forsvinder heldigvis også snart :D Og så kan jeg også her nemt komme til og fra bordet.

Min mor vandt den, men nu ejer JEG den!!!

Hvis du har fået pålagt dine forældre, at du skal have en ny trone, kan Nomien købes på Evomove.dk, hvor du kan sammensætte din helt egen trone (der eksisterer 7 farver til sædet og 7 slags stammer).

P.s. bare et lille tip, det er praktisk talt umuligt at få trone til at vælte bagud, jeg har testet det, så du kan roligt komme med dine vildeste protester. (Forældrene skal jo ikke have det alt for nemt)








Bedre billeder kommer - når ledningen til kameraet er fundet!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE comments <3