onsdag den 4. december 2013

JUBIIII!!!!

Jeg ved ikke om du i forvejen følger Nullergøjen? Det er en skøn blog, som handler om livet som mor til 4 fantastiske unger :D Jeg er dybt imponeret over hende, tænk at have 4 børn og samtidig have tid til at være så kreativ med sine børn.. Hatten af for dig Betine.. 

Nullergøjen har også de mest fantatiske give-aways :D Og i mandags blev jeg den über heldige vinder af Nomi højstolen.. Mig der ellers ALDRIG, som i virkelig aldrig plejer at vinde noget, har vundet den smukkeste højstol <3 Det er så fedt!! Vi har i forvejen i Trip Trap stol som jeg også er meget glad for, men lige siden jeg første gang så Nomi stolen, har jeg været forelsket <3 Og gudske tak og lov for, at jeg har vundet den, for jeg har aldrig fået overbevidst min forlovede om, at vi da også skulle eje Nomi stolen... Ja for vi skal da have begge - så der er siddepladser nok, når vores venner med børn kommer forbi ;D 

Billedet er taget fra evomoves hjemmeside.
Det her er vores nye stol <3 <3 Glæder mig sådan til at sætte den ind i vores nye hjem :D 
P.s Jeg lover at komme med mere info, når jeg har modtaget stolen, og den er kommet i brug :)

1 kommentar:

  1. Wow altså, stort tillykke!!
    Jeg har heller ikke glemt dig mht give awayen som jeg vandt hos dig, vi er bare ikke kommet så langt endnu, men der kommer et indlæg inden længe :)
    Godt nytår!

    SvarSlet

I LOVE comments <3