fredag den 6. december 2013

Snik snak

Alt her hjemme er kaos lige nu.. Jeg er som sagt ved at skrive hovedopgave, og jeg er ikke en gang halvvejs hvad der angår opgavens maksimale omfang. I dag skulle jeg så have været hjemme ved min søster for at få lidt inspiration til opgaven, tror I så ikke, at vores dagplejemor er syg!!! SÅ Feamusen har været hjemme. Jeg er ved at blive sindssyg, hun er i alting, smider så konsekvens på gulvet, hver gang det ikke lige går efter hendes hoved ;) Men det er jo forståeligt nok, jeg har været meget irriteret over, at dageplejemoren altid er syg, når jeg rent faktisk har brug for hende.. Og så er der jo opgaven, hvor jeg ikke rigtig kan fange tråden, men mon ikke det kommer jeg håber!! Missionen er, at jeg søndag, inden jeg går i seng, skal jeg være færdig med halvdelen af opgaven!! SÅ hun har jo helt sikkert opfanget min irritation. 
Og så er der jo også lige det, at vi står i midt en flytning!! Alting kræver min tid lige for tiden!! Jeg ved, at jeg overlever, men jeg ville bare så gerne opleve alle forandringerne i stedet for blot at overleve...   


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE comments <3