søndag den 1. december 2013

Inspiration til børneværelset

Vi skal til at flytte i hus, og vi får måske allerede nøglerne i den kommende uge. Det bliver så vildt. Som udgangspunkt har jeg frie hænder, hvad der angår Feamusens værelse. Jeg har derfor været ved at samle inspiration på Pinterest :D - Måske du har lyst til at lade dig inspirerer ;) 
Børneværelset må meget gerne have en rød tråd, men samtidig skal det også lægge op til leg, hygge, fantasi og motorisk udfoldelse.. :D 











Hvad er vigtigst for jer, når I indretter børneværelser??

2 kommentarer:

  1. Hvor dejligt med huset...
    Jeg synets bestemt også det er vigtigt at det inspirerer til leg, og så må der gerne være glade farver - børn er jo ikke så farveforskrækkede som os voksne.... ;)
    Jeg har også samlet en masse på pinterest, du er velkommen til at kigge forbi.

    SvarSlet
    Svar
    1. Vil give dig ret, det kan bare være meget svært, når man ikke selv er vild med farver ;D Jeg har faktisk allerede været inde på din pinterest og følger den også.. Mange af dine pins passer perfekt ind i min stil.. thumbs up for god stil ;D

      Slet

I LOVE comments <3