søndag den 1. december 2013

Det perfekte juleoutfit - Marmar Copenhagen

Måske leder du efter de perfekte juleoutfits? Eller måske du allerede har købt det :D Jeg har ikke købt noget endnu!! og for det ikke skal være løgn har jeg ledt efter de perfekte juleoutfits siden oktober!! Så da jeg for et par dage siden var inden på ynglingsmærket Marmar Copenhagens hjemmeside, fandt jeg det perfekte juleoutfit til Feamusen. - Jeg er jublende lykkelig :D 
1. Dancer Ballerina Silver til 399 kroner // 2.  Sonja Lace Print til 379 kroner // 3. Ava Lace Print til 199 kroner // 4. Leo leg Leopard til 249 kroner // 5.  Body LS Modal til 189 kroner //6. Tilia Merino til 499 kroner
Og når julen er over, kan tøjet nemt mikse med andet tøj, hvilket jeg synes, er meget vigtigt, så man ikke kun står med et look, men med et hav af mulige looks. 
Og så er der mulighed for at matche tøsen. Jeg ELSKER at matche med min datter og min forlovede. Det virker total overfladisk - I know!, men jeg kan lide det og især til højtiderne - Alle kan ligesom se, at man hører sammen, og så giver det en hel anden ro på billederne... 

For matche Ofelia perfekt, drømmer jeg om at iklæde mig en blød merino cardigan, et leo leggins begge fra Marmar Copenhagen, og så måske en grå eller en klassisk sort kjole juleaften :D 

-Har du fundet det perfekte juleoutfit?? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE comments <3