mandag den 23. december 2013

Børneværelset - Ofelias

Her er nogle af tingene som skal danne ramme om Ofelias værelse. Nogle af tingene har vi forvejen andre har jeg købt og det sidste ønsker hun sig i julegave :D Jeg elsker at tingene passer sammen og, at det er accessoiresene der definerer rummet, for så kan rummet nemt laves om ;D Ofelias værelse bliver meget lyst, med hvide vægge og hvidt vandbaseret epoxy gulv. For at der skal være lidt farve derinde bliver der en trekant med Ferm Living tapet og en malet lyserød trekant. Glæder mig helt vildt til at vise jer værelset, når det er færdigt, hvilket vi håber det bliver midt januar.    
Ferm Living - alle tingene kan købes på designdelicatessen

Hvad synes I om tingene til lillepigens værelse? Personligt selv er jeg helt vild med Lilipinso plakaten "Sov på månen" <3

4 kommentarer:

  1. Ih nogle lækre sager :) Var også ved at lave ønsker til lillebrors værelse. Også med lyskæden med bolde, og så sky lampen fra Ferm :)

    www.blueeyedflower.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke ;D
      Ferm Livings lamper er også vildt flotte, desværre er de tilbagekaldt, da de ikke er egnet til børn. http://www.fermliving.com/home/news.aspx

      Slet
  2. Det bliver SÅ flot! Glæder mig meget til at se resultatet :) Jeg ville ønske at jeg kunne gøre vores rum lysere, og er ret vild med tanken om epoxy, men det er både dyrt og besværligt har jeg hørt??

    SvarSlet
    Svar
    1. Glæder mig også vildt til at vise det :D Lyse rum er et must for mig, da jeg om vinteren ofte lider af vinterdepression.. Så lys lys lys er det eneste der dur har jeg erfaret.
      - Aner det faktisk ikke jeg har bare besluttet, at det skal være sådan!! Det andet finder jeg ud af senere ;D

      Slet

I LOVE comments <3