tirsdag den 31. december 2013

Snik snak - 3½ døgn

Jeg er så klar til om tre et halvt døgn, der skal min hovedopgave afleveres.. Jeg er på ingen måde færdig eller for dens sags skyld tilfreds med det, som jeg har skrevet, men hele mit liv har været sat på standby siden den første november, hvor skriveperioden startede, og det er ingen hemmelighed, at jeg hellere ville have fejret julen med maner end at skrive, men det må blive næste år ;D Men jeg er begyndt at kunne se en ende på det hele, en ende på opgave og en ende på mit studieliv for nu. Det er fantastisk på trods af, at jeg ikke ved, hvad jeg skal, når vi rammer midt januar, hvis jeg altså består..

NU vil jeg igen sætte mig med opgaven, for at få beregnet og skrevet det sidste :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE comments <3