torsdag den 10. oktober 2013

E & S

Jeg ELSKER efteråret bare lige for at starte lidt positivt ud.
MEN jeg er begyndt at få et lidt ambivalent forhold til det dejlige farverige efterår. I år er det første år, hvor jeg er mor til en tumling, der bliver passet udenfor hjemmet.
Pasning udenfor hjemmet er lig med en masse skønne børn, som har en masse baktusser med sig rundt. Den cocktail er åbenbart ikke Ofelia. Tøsen samler den ene fremmed baktusse til sig efter den anden! Det har resulteret i et par dage på det femstjernet hotel. Hun har nemlig været syg af to periode i løbet af de sidste to uger... Ja den sidste sygdomsperiode er hun ikke kommet over endnu det stakkels lille pus <3 Faktisk tvært imod, ligesom vi skulle til forældremøde i dagplejen leverer musen den største hadegave af dem alle ;D Jer der selv er forældre ved sikkert hvad jeg taler om. Og til i andre så vil jeg sige det mildt: LORT op af ryggen, ned langs begge ben og en mor, der skulle skifte tøj inden turen gik til møde.
SÅ når jeg siger, at jeg elsker efteråret, ja så er det ikke den øgede smitterisiko, som jeg hentyder til. NEJ!! For jeg HADER sygdom, og jeg hader det endnu mere, når det indeholder opkast og diarre!! OG LANGT mere når det er min lille mus, der er syg <3 <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE comments <3