mandag den 7. oktober 2013

STUEN

Drømme.. Ihh hvor ville jeg ønske, at jeg bare var 5 år ældre!! Ikke fordi jeg ønsker, at mine smilerynker skal blive dybere.. NEJ jeg vil bare så gerne være over alt det uddannelses-pjat.. For selvom jeg til januar er færdig med min finansøkonomuddannelse (forhåbentlig), så er man jo alligevel ikke helt uddannet.. For herefter skal man i traniee, nogen der kan sige elevløn.. Arrg uddannelse stinker!!! Eller uddannelse i sig selv er lækkert, men jeg gider virkelige ikke den lorte indtægt.. Godt man har en kæreste, som tjener rigtige penge, for så er man da ikke helt fattig ;D Men når jeg en gang kommer til at tjene penge som en rigtig voksen. Ja så drømmer jeg om disse ting til min stue..

Lysestagerne har jeg, og jeg ELSKER dem!!! <3 Betonnet kommer ind i stuen i form af et hjemmelavet betonbord, som vil komme til at stå sammen med et træstub-bord. Tæppet er fra IKEA . Gyngestolen er en Stingray, og den eneste grund til vi ikke har købt den endnu er på grund af pladsen, vores stue er simpelthen ikke stor nok på nuværende tidspunkt. Sofaen er HAYs Mags, det er en modulsofa, som man selv kan designe ud fra nogle forskellige moduler og stoftyper. Kasserne skal fungere som TV-møbel, men om det bliver disse fra Træfabrikkens lagerudsalg eller kasser fra Montana - ja det må tiden vise.

Selvfølgelig skal stuen ikke være helt sort/hvid/grå. - Nej den skal også indeholde masser af pastelfarver!!! - Både i form af puder, legetøj, opbevaring og pynt. 
Nedenstående er et par gode bud på, hvad der er i min stue om et par år :D
  


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE comments <3