søndag den 27. oktober 2013

BoShop.dk - drømmestuen

BoShop.dk har lavet en konkurrence udelukkende for bloggere, hvor man kan vinde et gavekort på 20.000 kroner. (Jeps der er 50 deltagende blogger). Man kan deltage i konkurrencen indtil den 31. oktober.. Så du kan stadigvæk nå det!!Du skal blot blogge om din drømmestue, og  hvilke møbler m.m. fra BoShop.dk du gerne vil indrette din drømmestue med. 

Stuen er det bedste rum i hele huset, det er her man samles som familie, eller det gør vi i hvert tilfælde. Så ikke nok med, at stuen skal være funktionel, så skal den også opfordre til hygge og sammenværd. Personligt selv er jeg mest til lyse rum med et lidt koldt/råt look. Beton eller hvide gulve, hvide vægge, brændeovn, lyse møbler, et par mørke møbler (til at bryde det lyse), masse af opbevaring til legetøj, personlige billeder, mindefyldte ting, pastelfarvet tilbehør i form af puder, tæpper osv. og det rigtige lysindfald - ja så har du min drømmestue. Måske det også bliver virkelighed. Vi flytter i hvert tilfælde midt december :) Så et gavekort vil være ideelt, især når de fleste møbler køre med traileren til genbrugspladsen, da de er mere end slidte ;) 

Tre gode grunde til, hvad min drømmestue skal indeholde:

- Jeg blogger tit om aftenen og min forlovede elsker at spille manager, så et sted hvor man kan sidde med den bærbare og stadigvæk være sammen med familien er et must for vores lille familie, derfor det lille Holmris Minimilk skrivebord og den lækre Step Wood Chair. På sigt håber jeg, at Ofelia og jeg kan hygge med at tegne og lave perleplader ved bordet. 
- Jeg ELSKER beton, hvilket ikke er nogen hemmelighed, på nuværende tidspunkt har jeg to hjemmelavet betonborde, som jeg elsker meget højt. Desværre ryger de snart ud, da jeg har "glemt" at give dem lak, så de har taget imod alt, og med en datter på 16 måneder er der spildt en del derpå. ;D Men beton er kommet for at blive i mit hjem!! 
- Derudover er en stor sofa og ekstra siddepladser i form af den lille og store Acapulco en nødvendighed, når man kommer fra en søskendeflok på 4 og har en forlovet med en bror, det bliver altså til pænt mange mennesker til en almindelig fødselsdag - sidst var vi 23. Mange mennesker kræver mange siddepladser - ja vores gæster er krævende ;D

En stuen som indeholder nedenstående vil være ren IDYLL.
Sofabord// ViaCph White Edition, Lampe // Stockholm, Sofa// Molito, Beton skammel// Q40 

Skrivebord // Holmris minimilk, Stol// Step Wood Chair, Mini "lænestol// Acapulco Mini. "Lænestol"// Acapulco 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE comments <3