tirsdag den 29. oktober 2013

Ynglings legetøjet

Som jeg nævnte for noget tid siden er det største hit herhjemme bObles’ene. bObles er et stykke skum legetøj, som herhjemme styrker motorikken og fantasien. Jeg ser tit på instagram, facebook og blogs, at forældre spørge til hvad kan de?? Hvordan virker de?? – Et typisk forælderproblem.  Vi vil så gerne se en klar leg for os og en mulighed for at guide børnene. Men sjovt nok hører du aldrig et 2 årig barn spørge, hvordan virker den her?? Nej, de går i gang med at udforske, og hen af vejen finder de ud af, hvordan det enkle legetøj passer dem bedst.
bObles er ved os ikke et legetøj som kun har 1 funktion, som et dukkehus og de passer ikke kun til en aldersgruppe ligesom et legetæppe. Nej det er et stykke multifunktionelt legetøj, som kan bruges af både mor og barn - og alle andre ;D   
Det gode ved bObles er, at jeg aldrig få lov til at kontrollere legen. (selvom det til tider irriterer mig, lidt kontrolfreak er man vel altid) Jeg synes for eksempel, at den 6 lags fisk er oplagt til rulle frem og tilbage på, hvilket jeg også brugte den til, da musen var lille (super til at styrke rygmuskulaturen med). Men den leg gider Feamusen ikke lige nu. Nej fisken får et par ture frem og tilbage på gulvet og så bliver den trillet ind i mor, hvilket udløser den skønneste latter. Derudover har musen fundet det sjove i at kravle op og hoppe ned fra bObles’en – mon det gymnastik alligevel har lært Feamusen et par ting ;D
Egentlig vil jeg gerne fortælle jer om alle de ting bObles’ene kan bruges til, men de har ligeså mange funktioner som barnets fantasi rækker til.

Men til jer forældre, der alligevel er lidt skeptiske (og I andre som er nysgerrige) så prøv lige at se Feamusen :D  Hun ELSKER dem <3 bObles skaber herhjemme den rene IDYLL.


Har I set de nye bObles? Hvalrossen, larven og de enøjede vandrende pinder. Disse nyheder samt de klassiske bObles dyr kan du læse mere om på  bobles.dk.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE comments <3