tirsdag den 13. maj 2014

Sommerens Solhat


Hvis du følger mig på instagram har du allerede set Ofelias skønne solhat fra Marmar Copenhagen. Egentlig havde jeg besluttet, at divaen skulle have haft en hvid neutral solhat fra H&M, men, da jeg i starten af foråret så Marmars solhat, var jeg helt solgt. Hatten har en smart hagerem, som er hel genial, når man har en diva som Ofelia. I starten mente divaen nemlig ikke, at hun skulle gå med solhat. Solhatten kan ligeledes tilpasses forskellige størrelser hoveder med det bindebånd som sidder i nakken. 

Inden jeg købte solhatten, frygtede jeg virkelig, at skyggen ville være for smal til at beskytte nakken og ansigtet optimalt. En frygt, der er blevet total latterliggjort, solhattens skygge beskytter nemlig divaens nakken og ansigtet helt perfekt.
Solhatten har jeg købt for 199 kroner ved Marmar Copenhagen i en størrelse 2 år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE comments <3