mandag den 12. maj 2014

Forandring fryder


Der er tusinde ting jeg gerne vil for tiden, men tiden er der bare ikke. Jeg har lige købt eget domæne og er nu i fuld gang med at designe min egen hjemmeside med wordpress. Selvom jeg her på blogspot op til flere gange har leget med html-koderne, er det bare lidt mere besværligt på wordpress, og som der ser ud nu, er den eneste mulighed for at designe selv ved wordpress at betale 99 dollaers, hvilket jeg egentlig ikke har den store lyst til, men jeg vil bestemt heller ikke nøjes med deres utallige fastelåste themes, så der er vel egentlig ikke nogen anden udvej end at jeg må punge ud :/ SURT!! 
Men mon ikke jeg bliver gladere for resultatet i den sidste ende, jeg håber.

Den 1 juni håber jeg at kunne byde jer velkommen på mit nye site

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE comments <3