søndag den 23. februar 2014

TV-møbel

Her hjemme er jeg så småt begyndt at overveje hvilket tv-system vi skal have. Mine krav er simple. Jeg vil have mulighed for opbevaring og så skal der være plads til at vi kan udstille vores smukke nips. Når stuen bliver lavet om, vil der ingen vindueskamme være - så derfor skal der være plads til vores nuværende og kommende nips i tv-systemet. - For skille mig af med det gør jeg aldrig og stoppe med at købe- EEEEJJJJ vel? ;D 
Lige nu overvejer jeg String, Montana, Kubik og Bestå.

KENDER I MON ANDRE GODE SYSTEMER??

String
Svensk designet system med utallige af mulighed. Der eksisterer den klassiske stige, plexiglas og kuglewire. Jeg synes, at systemet er genialt, men jeg må være ærlig - Jeg kan ikke forstille mig at have den stående i vores min stue. På Strings hjemmeside kan du bygge dit system, så du kan se det visuelt, inden du træffer den endelig beslutning. 
Smuk String System - billedet er lånt her.




Montana
Montana er et dansk design. Ligesom String systemet har Montana utallige af mulighed både åbne som lukkede. Det jeg ELSKER ved Montana er farverne. Du kan få næste alle farver. Så her er der større chance for at man får noget unikt, hvis man da er modig nok til det. Montana giver også mulighed for at visualiserer den ønskede sammensætning for en - PAS PÅ!!- det er en tidsrøver. I forhold til mit ønske om at få meget plads i systemet er det en MEGET peberet løsning. Derfor overvejer jeg også, om man skal tage og købe lidt af gangen i stedet for at købe hele systemet på en gang - for det er jo et voldsomt pænt system.
Billedet er fra Montanas hjemmeside.
Billedet er fra Montanas hjemmeside.

Kubik
Kubik minder om Montana dog med meget færre kombinationsmuligheder.Kubik er et godt alternativ hvis man ønsker et lidt billigere system som minder om Montana. Kubik har en flot finish og er pæn både med og uden låge. Overvejer kraftigt Kubik, meeeeeen jeg gad godt at man ligeså ved Montana kunne få lidt flere farver og et skjult skrivebord.
Billedet er lånt fra Trævarefrabrikernes udsalg
Bestå
Ikeas svar på et tv-system. Jeg elsker det, men mulighederne er få og så mangler finishen ved den åbne løsning. Hvis jeg ikke havde et ønske om nogle åbne kasser så tog jeg sku nok i Ikea. Men jeg vil gerne have noget unikt, men det skal lige siges, at pengepungen stadigvæk overvejer Ikea. Hvis det bliver Ikea vælger jeg systemet med låger og sætter hylder op til vores nips ;)
Lånt fra Ikea.


HVAD VILLE I VÆLGE??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE comments <3