tirsdag den 25. februar 2014

The White Bicycle & Yepp


ALDRIG har jeg set en så gennemført skønhed, når vi taler om cykler. Lige nu har jeg en gammel cykel som jeg har arvet efter min farfar (R.I.P), men når nu jeg får overbevidst C om, at jeg skal have en ny cykel - er der ingen tvivl - så skal HEY være min. Tænk, at man har formået at designe en cykel, som passer perfekt ind i den skandinaviske indretning. Den er så smuk, at jeg faktisk kunne overveje at stille den i min gang som pynt. 

Cyklen kan købes for 6299 ved cykelexperten.dk, hvor billederne også er lånt.

Hvad siger I læsere er den ikke lækker??


Hvordan jeg bliver ved med at finde nye overspringhandlinger er mig en gåde - for egentlig var jeg på jagt efter et barnesæde til cyklen - foråret banker på og så kommer sommeren. 

SPAR på benzinen, NYD vejret og dyrk MOTION - eksisterer der noget bedre? NEJ, det er også derfor jeg glæder mig til at komme ud og cykle igen.  Barnesædet er fundet!! - nu skal det bare købes. Får jeg nu overbevist C om, at jeg skal have drømmecyklen, passer sædet også perfekt der til. Der er tale om det lille fikse sæde "Yepp Mini" i hvid <3 Sædet kan "kun" klare op til 15 kilo, da den er frontmonteret. Men det er ikke noget problem for os, for musen vejer nemlig kun 10,5 kilo. 
Yepp Mini kan købes ved cykelpartner til 729 inklusiv gratis fragt.

1 kommentar:

I LOVE comments <3