lørdag den 1. februar 2014

Hule

I dag har Ofelia stiftet bekendtskab med en ny leg - Hulebyggeri. At bygge hulen var hun ikke specielt interesseret i, men at lege i den skabte de største smil og den dejligste klukkende latter. Dette giver anledning til at finde en hule til Ofelias nye værelse. 
Hulen skal være nem at flytte og ikke mindst fylde så lidt som muligt i sammenslået tilstand, hvilket udelukker det ellers så fine træhus fra Sebra (som vist nok også er udsolgt over alt). Så er der:
Ferm Living teltet
Teltet koster 999 kroner ved Luxo Living

LuckyBoySunday laver det hyggeligste lille hus.
Huset er lige nu på tilbud ved Luxo Living til 1999 kroner 
Og så er der Tipien fra Serendipity til 115 Euro. Tipien kan købes her, når den altså ikke lige er udsolgt ;D

Jeg ville nogen gange ønske, at jeg ikke var så nærig, for så ville LuckyBoySunday huset allerede være bestilt. Det er et smukt hus som i modsætning til de andre ikke bare sådan lige laves. Hvilket jeg med blot lidt fingresnilde kan, når det drejer sig om teltet og tipien. Tror det ender med, at jeg selv laver en tipi eller et telt, så er spørgsmålet bare, hvornår jeg får taget mig sammen til det...
SUK!!! - hvem der bare var millionær. 

3 kommentarer:

I LOVE comments <3