onsdag den 29. januar 2014

Søndagstøj

Herhjemme elsker vi at bruge søndagen på at hygge og slappe af. Hvilket betyder, at søndagen tit indbærer brunch og et behageligt sæt tøj. Ofte bruger man nattøj, men ikke her hjemme. Ofelia har nemlig den dejligste heldragt fra Soft Gallery. Ikke nok med, at den er pæn, så sidder den heller ikke og strammer nogen steder.. Hvilket er et must!!! Jeg elsker den, men vigtigst af alt ELSKER Feamusen den. Det er ofte den, som hun hiver op af skuffen, når dagens outfit skal findes  <3 
Ofelia er her iført næste års Mini A Ture vinterjakke (den anden er til vask), dejlige varme Angulus støvler, og den skønneste hyggedragt fra Soft Gallery. 
En meget træt Feamus, som TV hygger: Hun er helt forgabt i Prinsesse Sofia den første. 
Jeg overvejer lige nu om, jeg bør købe dragten i størrelse 24 måneder. Den er jo på tilbud, og jeg tror VIRKELIG, at jeg kommer til at savne den, når Feamusen rykker op i næste størrelse. 
Dragten kan købes her til sølle 332,50 :D
Den eksisterer også i en drengeudgave, som kan købes her.
Drengeudgaven

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE comments <3