torsdag den 16. januar 2014

Snik snak - 20 random things about me

  1. Jeg ELSKER chokolade, som i at jeg kan spise det 24/7  <3
  2. Jeg er MEGA stædig- og ja jeg er værre end et æsel!!! ;) 
  3. Jeg hader, når min forlovede også har en mening om indretningen af vores fælles hjem - gør nu bare som jeg siger skat, det bliver jo bedst.. 
  4. Jeg er bange for fulde gamle mænd. 
  5. Hvis jeg kunne, gik jeg gerne hjemme som fuldtidsmor 
  6. Midt januar håber jeg på kunne kalde mig finansøkonom  
  7. Jeg har haft en svær depression og bliver om vinteren tit mut - derfor er et lyst hjem alfa omega for mig. 
  8. Jeg elsker at sove og er et udpræget B-menneske  
  9. Fuck janteloven!!! - jeg synes selv, at jeg er en SUPERMOR :D 
  10. Min vægt svinger gerne på en uge omkring 3-5 kg  
  11. Var børn gratis fik jeg gerne 8 :D
  12. I november 2012 tog jeg kontakt til biogiske far efter 10år uden nogen former for kontakt  
  13. Jeg laver tit hemmeligheder, da C ellers ville stoppe mig inden jeg får begyndt på projekterne 
  14. Jeg oplevede for første gang i 2013 at miste. Jeg mistede min farfar til kræften. R.I.P min elskede farfar. Det er det hårdeste jeg nogensinde har oplevet
  15. Jeg tuder tit over film også tegnefilm 
  16. Jeg ville ønske, at jeg var modig nok til at invitere "fremmed" mennesker på besøg,  men er bange for at blive afvist  
  17. Imponerende nok er jeg meget snaksaglig, når man står face-to-face  
  18. Jeg elsker at have gæster 
  19. Jeg er et familiemenneske  
  20. Ofelia og C betyder alt for mig  <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE comments <3