mandag den 6. januar 2014

At krydde hverdagen

Bare et TIP!!

ELSKER du de friske saftige grønne krydderier?? Jeg gør, men mit største problem har altid været, at jeg kun når at have krydderiplanterne i to døgn, og så er de tarvelig og hænger med bladene!! :( Da jeg for et halvt år siden i Bahne, så jeg et par krydderurtepotter fra Rosti Mepal, som påstod at kunne holde krydderurterne friske, var jeg lidt meget skeptisk, men alligevel for nysgerrig til at lade være med at købe dem.. Den nysgerrighed koster mig mange penge ;D At det så sidenhen har vist sig at være den bedste investering, jeg har gjort længe - er en helt anden sag. 
- Jeg havde en basilikum som levede i 5 måneder og kun døde, fordi jeg smid den ud.. :D - Det er VILDT!
Billed  fra vores køkken i lejligheden

Krydderurtepotterne fås i mange farver og i to størrelse. En stor til 99,95 kroner og en lille til 79,95 kroner.
Alle kan købes på Rosti Mepals hjemmeside. 

Skulle jeg købe et par stykker i dag, var jeg nok endt med en hvid og en grå :D

1 kommentar:

  1. Det var da en genial opfindelse! Særligt basilikum er umuligt at holde liv i… Tak for tippet :-)

    SvarSlet

I LOVE comments <3