torsdag den 21. november 2013

Gennemsnitlig

 

Er jeg virkelige ved at blive en gennemsnits dansker??? Ej mon dog ;) Men vi er da kommet et skidt tættere på, da vi i går skrev under på vores kommende hus :D Jeps, vi skal flytte i hus!!! og vi overtager allerede i starten af december.. Jeg svæver på en lille lyserød sky :D Men hold da op der er mange ting, som vi skal have styr på :) og ikke nok med det, så er jeg ved at skrive min afsluttende opgave!! Nogen, der kan stave til STRESS!! ;D
Vi skal være ude af lejligheden den 14. december, så egentlig kunne det ikke passe bedre :) Desværre betyder det så også, at vi skal leve i huset, mens vi laver om, men mon ikke vi overlever :D Det håber jeg da ;)
Huset er en gammel murstensvilla fra 1969. Huset skal sættes i stand fra top til bund i løbet af de næste par år. Men det var netop også det vi ønskede - en villa som vi kunne lave til vores helt egen <3

1 kommentar:

  1. Det lyder sørme spændende! Tillykke med det. Men jeg kan godt forstå, at der er lidt travlt. Det er jo lige om lidt, at I skal overtage :-)

    SvarSlet

I LOVE comments <3