tirsdag den 19. november 2013

Dear Santa I have been good this year - Gyngedyr

Ofelia ønsker sig gyngedyr i år. Hun ELSKER at vippe på sin bObles elefant, hun klukker og griner helt vildt :D  -men holde godt fast kan hun ikke på bObles elefanten, og det har også resulteret i et par buler. Det er åbenbart sjovere at vippe, når det er vildt :D

Deluxe udgaverne:
Kay Bojesen Gyngehest til 3450 kr. ved Casanova // Povl Kjær Rokkefår til 2390 kr. ved Casanova

Begge deluxe udgaverne har et lækkert og tidsløst design, og så elsker jeg det faktum, at de kan stå i stuen og være legetøj samtidig med, at de fungerer lidt som en pyntegenstand. Jaja det kan andre gyngedyr også, men jeg kan godt lide, at det ser lidt pænt ud. Hvis Ofelia ikke er så heldig at få en af disse to i julegave.. Så har moren kigget på nogle lidt mere budgetvenlige gyngedyr. - For jeg får nok ikke lov af min forlovede til at købe dem, så lang tid jeg er på SU.

Budget udgaverne
Oliver & Kids gyngehest til 429 kr. ved Lekmer.dk // Teddykompaniet lammegynge til 859 kr. ved Lekmer.dk




Begge de budgetvenlige gyngedyr er charmerende. Specielt fåret er jeg begejstret for, det har et eller andet over sig, som jeg ikke kan beskrive, og det vil helt sikkert også få lov til at stå i vores stue. Endvidere har fåret et kæmpe puls, man har lavet det således, at man kan tage pelsen af og komme det i vaskemaskinen. Der er nogen, som har tænkt sig om :D

Er man lidt mere til de skæve gyngedyr, så skal man tjekke lekmer.dk ud, de har sindsyg mange gyngedyr fra Teddykompaniet -dino, mus, løve, elefant er bare nogle af de gyngedyr Teddykompaniet laver. 

Har I et gyngedyr derhjemme?? Hvilket??

2 kommentarer:

  1. Herhjemme har vi både rokkefåret og en gyngehest fra kinderkram. To rigtigt skønne gyngeheste, dog skal man være opmærksom på forskellige ting, i hvert fald noget vi ikke tænkte så meget over inden vi købte dem :) fx så er rokkefåret først begyndt at blive taget i brug nu her (hvor Luna er 2,5 år) selvom hun fik det i julegave, til hendes første jul. Den har simpelthen været for stor, for hende, når hun skulle kravle op og ned. Til gengæld så tror jeg at den bliver brugt i længere tid, end den fra kinderkram, pga. størrelsen :)

    Gyngehesten fra kinderkram kan Albert dog allerede bruge nu (han er næsten 1 år) pga. den bøjle som giver ham rigtigt god støtte (bøjlen kan nemt tages af når der ikke er behov for den) Luna elsker også at bruge denne gyngehest, for den kan gynge noget mere end rokkefåret (da rokkefåret faktisk ikke kan gynge særlig højt/vildt) og så er den stadig nemmest for hende, at kravle op på.

    Men ligemeget hvilken en man vælger, så tror jeg at en gyngehest er et hit hos de fleste børn :) Jeg vil dog sige at hvis jeg skulle ud og købe et rokkefår i dag, så ville jeg nok ikke tage den helt hvide OG med det lange hår, de mørke med kort hår er altså lidt mere praktisk ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak så blev jeg da noget klogere på gyngehestenes verden :D Tror da lige jeg vil kigge nærmere på gyngehesten fra Kinderkram... Og ja et kort håret rokkefår med mørk pels er nok mest praktiske :D Meen jeg kan simpelthen ikke står for fåret med langt gråt hår, og så må jeg jo betale prisen og håndvaske noget oftere ;) Men nu må vi se om hun i det hele taget har været SÅ sød ;D

      Slet

I LOVE comments <3