onsdag den 16. oktober 2013

Super Bazaar

Magasin.dk gør det igen. De afholder Super Bazaar, og de er endda tyvstartet, hvilket betyder, at der er masser af penge at spare.  
Jeg har allerede benyttet mig af deres Super Bazaar. Jeg har købt to nye bObles til Feamusen. Hvem kan sige nej til at spare 25% på de lækre bObles. Sidste gang de havde procenter på bObles, var jeg for sent ude, men i dag nåede jeg det. 

bObles er YNGLINGS legetøjet herhjemme sammen med de larmende metal gryder. Men gryder behøver hun bestemt ikke flere af lige nu - dem hun har laver mere end rigelig larm/??musik?? Derimod kan man aldrig få for mange bObles. Herhjemme er det nemlig ikke kun lillepigen, der nyder godt af de sjove skum dyr. Nej, de bliver tit brugt af såvel mor som far til at sidde på, som fodskammel, som nakkestøtte når man ligger på gulvet osv. 

Tror i skal have lov til at se, hvor meget glæde de skaber i familien, men det må blive en anden dag :D 

Hermed er Super Bazaar tippet givet videre til alle I skønne læsere ;) 



   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE comments <3