onsdag den 30. oktober 2013

Julepakkekalender

Jeg er ved at være færdig med Ofelias nissegaver, og jeg glæder mig helt vildt til at se, om musen kan fange ideen med kalenderpakkerne. Jeg elsker at hygge med at finde alle de små pakker, men jeg ved, at det ikke er alle, der har det på samme måde!! Men det findes der løsninger for, og det behøver ikke at være Lego kalenderne(selvom de nu også se hyggelige ud). 
Nej Lirumlarumleg har lavet en færdig pakkekalender, som indeholder 24 gaver og så er de lavet ud fra 3 forskellige aldersgrupper; 1-2år, 3-6år og 7-10år.. Og ikke nok med, at Lirumlarumleg har taget højde for alderen, så er den færdige pakkekalender også tilpasset kønnene. Det kan da ikke blive bedre. Du undgå at blive stresset over de 24 små pakker, bare et enkelt klik og så er pakkekalendershoppingen overstået. Pakkekalenderen koster 699 kroner, hvilket er knap 30 kroner pr. pakke og så er alle gaverne pakker ind ;)
-DET BLIVER IKKE NEMMERE





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE comments <3