søndag den 29. september 2013

Ups!!

Jeg skulle være gået i seng for 45 minutter siden ikke kun, fordi jeg ville have fået en times søvn mere, men jeg ville også have sparret penge...
Indrømmet jeg blev fristet og kom til at shoppe en del tøj til Feamusen, og det er alt sammen It's fashion baby og funkylittlemonkey's skyld. Normalt lader jeg mig ikke forføre af billige tilbud - det ender jo altid med at blive dyrt ;) Men her kunne jeg ikke modstå fristelsen. Så nu er der købt to par futter, vi er jo gået ind i en kold tid, hvor det er vigtig, at fødderne holdes varme, to kjoler fra Mads Nørgaard, 6 par Melton strømpebukser og en natdragt. 
Jeg kan kun anbefale jer at købe Melton strømpebukser, hvis man som os har en slank model af en datter. De har en perfekt pasform og så kvaliteten i top. Ikke som mange andre strømpebukser, der ligner l*rt efter et par vaske.  


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE comments <3