søndag den 29. september 2013

Dig-og-mig-tid

Den tid har vi været ALT for dårlige til at tage. Ja ja det er ikke svært at få musen passet. Folk står jo nærmest i kø for at få lov. Kort sagt det hele er MORENS skyld!! Jeg har det vitterlig svært ved at skal have Ofelia passet. Samtidig med, at jeg har det svært med at udleverer hende til andre, har jeg det også rigtig dårligt med, at jeg ikke har den alenetid med kæresten og veninderne. Jeg ved, at den tid er så vigtig. Derfor skal vi også blive bedre til at tage os den tid, for ellers vil det går ud over vores forhold. 
I dag har vi taget tiden. Vi har været ude og se et opgør i Champions Leauge, Aalborg håndbold mod et eller andet spansk hold. Billetterne har vi fået af min svoger. (Det er så skønt at have en svoger, der tænker på os, når han ikke selv kan komme af sted) 


Jeg har været ude og se håndbold et par gange. Men det har aldrig givet mig den helt store jubii-følelse. Heller ikke i dag blev jeg ramt af JUBIII.. Det er bestemt ikke, fordi håndbold er røvsygt, men jeg er nok bare mere dreng end pige på det punkt ;) Som tilskuer er håndbold bare mere en klappesport!! Faktisk er mine hænder stadigvæk helt røde efter sådan et par halvlege. Til gengæld nyder jeg at komme ud, og se en fodboldkamp. Her kan man virkelig få lov til at råbe og skrige og ter sig lidt tosset :D Og det giver mig - JUBIIII.. og masser af spænding... 
Men på trods af, at jeg heller ikke denne gang blev fanget af håndboldånden. Så nød jeg virkelig at være af sted sammen med min skønne forlovede. Det har givet os lidt dig-og-mig-tid, hvilket var VIDUNDERLIGT <3 Hvad man laver sammen i den dig-og-mig-tid, er sådan set lige meget for mig- bare det, at man er sammen uden barn/børn giver såååå MEGET..



  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE comments <3