søndag den 11. maj 2014

To nye til samlingen

Så blev Ofelias skosamling fuldendt med to par Angulus, og hun er vildt begejstret specielt for de nye guld sandaler, som har den fineste lille detalje i form af en sløjfe. Da hun så sandalen, og riv hun sine Reebok af fødderne for at tage de små guldsandaler på. Jeg elsker at købe nye ting til musen, og det er kun blevet federe i og med, at hun nu kommer med de dejligste reaktioner. Hvem kan ikke lide at se glæden i sine børns øjne og adfærd?? Og det er jo ingen hemmelighed, at jeg elsker Angulus fine børnesko, og er ligeså begejstret for de nye sko som musen. Det eneste negative ved skoene er, at de er så f***ing dyrer, men det er alle sko!!! 
Det jeg virkelige elsker ved Angulus (udover deres fine designs) er, at de har en perfekt pasform. Ofelia har en meget smal ankel og en normal størrelse fod, hvilket hun har arvet efter mig, og det kan være vildt svært at finde en sko, der passer og kan spændes stramt nok- Men Angulus passer bare altid musen helt perfekt, og det er grunden til, at jeg gerne giver 650 kroner for en sandal. For når det gælder sko og sikkerhed, ja så går jeg ikke på kompromis. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE comments <3