fredag den 23. maj 2014

Først var der 6 nu er der 3

Jeg har det underligt. Kroppen føles svag og umedgørlig. Jeg er træt, som i meget træt. Bare det at vågne i morges var en lang kamp, som tog flere timer, heldigvis elsker divaen at lege alene, så længe man bare er opmærksom på hende og følger hendes leg. Om det sygdommens kølvand der lige nu plager min krop eller om det er bivirkningerne af endnu et tab i familien, kan jeg ikke gøre mig klog på. For symptomer passer godt på begge lidelser, sygdom og sorg. 
Verden føles som en magtlider knægt, der ikke har fattet, at man ikke skal sparke på dem, der allerede ligger ned.  I løbet af de sidste 9 måneder har vi mistet 3 older. Først var det min farfar, hvilket vi have set kommer, og ligevel kom det som et chok for mig. Han havde kræft i nyrerne, mavesækken og tarmene. Kort tid derefter gik C's mormor bort. Hun var syg, gammel og træt. Men også her havde vi set det komme. Onsdag aften midt i bræk- og diarrekaosset ringede telefonen, første ignorerede vi den ingen af os kunne overskue at snakke i telefon. Jeg var på vej ud for at handle med divaen, så far kunne få lidt ro, men da mobilen genoptog sin kimen for 3. gang tog C den. "Farfar er måske død - I vil få mere at vide om lidt" På Nettos p-plads efter det nødvendige indkøb ringede telefonen igen. Beskeden var ikke til at tage fejl af, da C gik hen sparkede til den nærmeste keglepæl. Det her dødsfald kom som et chok, en spand kold vand, som et sparke på en der allerede ligger ned!!! Solen skinner, verdenen smiler og igen skal vi igennem det her forløb med sorg, smerte og tårer. 
C's farfar var min bonusfarfar på en eller anden måde vandt han mit hjerte ved allerførste møde. Han tog godt imod mig, da andre i familien havde svært ved det, han gav de bedste bamsekrammer, han havde humør, han var yderste positiv, han elskede en og var/er elsket af mange. Men vigtigst af alt havde han det dejligste og varmeste hjerte <3 <3 R.I.P elskede farfar, bonusfarfar (svigerfarfar) og oldefar.<3 <3 Vi vil savne dig for evigt <3

P.S. INGEN må dø de næste 5 år!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE comments <3