tirsdag den 25. februar 2014

Ballerina - guld fra HM

Hvem skulle tro det?? Jeg tjekker alle steder, når jeg skal finde noget nyt til musen - Marmar Copenhagen, Soft Gallery, Bang Bang Copenhagen, Wheat, og mange andre - ja også HM ;D 
Egentlig var jeg ved at lede efter et par perfekte forår-/sommeroutfit til svesken, da jeg kastede min forelskelse på disse überskønne danse-/gymnastikdragter. Wooow!!!!-og så endda på HM's hjemmeside. Normalt plejer deres dragter ellers at være overfyldt med Hallo Kitty og Minnie Mouse - ikke lige frem min kop kakao.. Desværre er dragterne for store til min lille danse fe. Vildt ærgerligt, for jeg ved, at de ville have skabt stor begejstring ved Feamusen <3 Men måske din datter mangler et nyt danseoutfit?? Eller måske du bare mangler en ekstra stjerne ved din datter ;D
Dragten koster 149 og de glitrende dansesko koster 59,95

Dragten koster 99 og danseskoene koster 69,95 
HM har i øjeblikket mange ballerina-/gymnastikdragter samt dansesko, og der er noget for en hver smag.. Se varianterne her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE comments <3