onsdag den 21. august 2013

Om 12 dage!!

Arrrgggg!!! HJÆLP mig om 12 dage sker det!!! Min lille baby skal ud og passes. Ja jeg ved godt, at hun ikke er en baby mere og bestemt heller ikke er for lille til at skal ud blandt andre børn - faktisk tværtimod. Ofelia bliver i morgen 14 måneder :O Mange tænker sikkert, hvorfor er hun ikke blevet passet ude endnu??!! Og det skyldes udelukkende, at vi er så priviligeret at have en bedstemor, som går hjemme, og så fordi jeg kun har været afsted gennemsnitlig 3 gange om ugen og min forlovede har en ugentlig fridag. Men nu går den ikke længere!,! Jeg er i praktik og Ofelia er ved at være en størrelse, hvor det er godt at lære at begå sig blandt andre børn... - det siger faderen i hvert tilfælde. Jeg har det stadigvæk meget svært med, at hun skal passes af andre end mig og så familien, men mon ikke jeg vender mig til tanken. 
Først ville vi, at hun skulle i vuggestue, og vi blev da også tilbudt en plads, men da vi kom derud, kunne vi godt se, at det ikke var Ofelia, børnene var stort set ikke ude i løbet af en dag!! Det ville være tortur for Ofelia, da hun ELSKER at være udenfor. Så blev vi tilbudt en kommunal dagplejer og samtidig kiggede vi på en privat. Valget faldt hurtigt på den private, dog viste det sig, at der også var andre, der ville have pladsen. Men i dag fik vi pladsen til den private!!! :D - så om 12 dage starter Ofelia i dagpleje. Endda en mega skøn dagpleje, hvor der er to dagplejemødre der er gået sammen :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE comments <3