mandag den 27. januar 2014

Cravings

Vi har alle en eller anden cravings. En af mine mange cravings er børnestole.

Jeg ELSKER dem høje som lave og jeg kan næste ikke gå forbi dem uden, at jeg skal eje dem. Gang på gang prøver jeg at overbevise mig selv om, at det er okay at købe en med hjem på trods af, at vi kun har et barn. Endnu uden held for jeg ved, at C vil give mig blikket, som siger, at jeg er skrupskør. Så da jeg hovedkulds forelskede mig i NOMIen, var jeg virkeligt fortvivlet, for jeg måtte bare eje den. Heldigvis blev jeg forskånet for blikket, da jeg i december vandt min forelskelse <3 <3 Hver dag kaster jeg min kærlighed på vores Trip Trap og  "Ofelias" Nomi. Desværre er der stadigvæk mange andre højstole, som hjemsøger mig i mine drømme nogen mere end andre ;D

Leopard 429 kroner

Agam 299 kroner

Urban 269 kroner


Artek 616 990,00$

Flexa 1395 kroner

Ovo Micuna 62,50 Euro

Stokke Steps

Fresco Loft 3595 kroner
Ufff det var mange.. Fresco Loft skiller sig ud fra de andre i og med denne både kan benyttes ved et spisebord samt en køkkenbar - det er sejt :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE comments <3