fredag den 15. november 2013

Udendørshygge på en hverdag

Ofelia er glad for at være ude også selvom det er koldt. Flere gange dagligt kommer hun med sine egne sko, som hurtigt finder sin plads på fødderne :D Hvorefter hun kort tid efter ALTID kommer med forældrenes sko!! Ja der er ingen tvivl Ofelia er et udebarn. Hvad gør man så når man ikke selv gider at sidde ned i haven i det kolde vejr?? Herhjemme tager vi på turer :D I onsdags gik turen til Svanelunden for at fodre ænder.
- at det så senere viste sig, at der kun var fem ænder og en helvedes masse måger var så en anden sag ;)

Skøn vintersol <3

Ofelia er her iført et par lækre Angulus vinterstøvler og en Ver de Terre flyverdragt. Normalt er jeg ikke til så stærke farver, men jeg synes egentlig, at det er rart med lidt farver her i den mørke kolde vintertid.

4 kommentarer:

  1. Så fint! Og er helt enig mht. det med farverne :)

    SvarSlet
  2. Tak :D I forhold til farverne er jeg faktisk overrasket over mig selv, mig som der normalt hader farver - og som nu synes godt om dem her i den mørke tid.. Det er imponerende hvordan man kan ændre holdning ;D

    SvarSlet

I LOVE comments <3