onsdag den 13. november 2013

Orden på alt det farverige

Ofelia har et værelse, men det bliver på ingen måde brugt - jo når hun skal sove og skiftes, men ellers ikke. Dette betyder også, at når Ofelia er oppe ligner vores stue en vuggestue med farverigt legetøj over alt. Det gør mig ikke noget, for jeg kan se, at hun hygger sig. Men når hun så er kommet i seng eller vi får gæster må vores stue gerne være lidt mere rolig at kigge på :D Opbevaring er ordet. Man kan godt bruge de populære klodsekasserne fra 90'erne, men de kommer ikke ind i vores hjem!! Jeg fik nok af dem, da jeg var barn. Og skide pæne er de IKKE.. 
HUSÖN str. L kan købes ved Ikea // ferm LIVING Face Boxes kan købes ved House and hold // ferm LIVING Half Moon Basket kan købes ved ferm LIVING // ferm LIVING Wire Basket kan købes ved ferm LIVING // KNODD kan købes ved Ikea // KASTANJENÖT kan købes ved Ikea 

Her er lidt anderledes opbevaringsmuligheder, som er pænere at se på. HUSÖN og KASTANJENÖT er egentlig urtepotteskjuler, men de er meget store, så der kan sagtens være en del legetøj deri.

Herhjemme har jeg selv været i værkstedet, for at lave et par opbevaringskasser stærkt inspireret af ferm LIVINGs Face Boxes. Mine kasser er dog meget større end ferm LIVINGs kasser - min den mindste kasse er på størrelse med den største fra ferm LIVING. Netop størrelsen, prisen og farverne var grunden til jeg selv gik i gang. 
Jeg elsker vores opbevaringskasser - specielt hullerne, som danner både øjne og mund. Disse huller er blevet brugt meget af Ofelia både til at tage og putte legetøj ind og ud af.

- Hvad bruger I til opbevaring af det farverige legetøj?? :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE comments <3