tirsdag den 12. november 2013

Sådan bliver man et lille barn igen :D

Jeg er vokset op med Disney. Dog har jeg aldrig været i Disney World - desværre!! Men i sidste uge fik jeg en lille mikroskopisk forsmag på hvad Disney World kan indeholde - tror jeg da!! Jeg var i Disney Store på strøget i København. Det var så vildt!! Da jeg kom ind i butikken, kunne jeg mærke, at det lille 6 årige barn i mig tog fuldstændig over, jeg skulle se alting, røre alting og have alting. Det er imponerende, at jeg kun købte 2 ting, for jeg var klar til at købe alt. Måske det var, fordi jeg fik at vide, at de netop har åbnet en webshop?? Det er rigtigt!! Nu kan nordjyderne også købe skønne Disney items uden at skulle rejse helt til København.  
Billede taget med mobilen

Billlede taget med mobilen
De to overstående billeder kan på ingen måde illustrere min begejstring. Men måske I bedre kan forstå mig, hvis I ikke selv har været der, og hvorfor jeg synes, at det er et besøg værd, hvis man er i København.

En af tingene jeg købte var dette Chip og Chap juleornament. Det minder mig om JUL og Disneys juleshow, som vi alle ser!!
- Ornamentet leder mine tanker hen på julehistorien, hvor Chip og Chap kravler rundt i juletræet.. Ihhh hvor jeg glæder mig til jul.

Hvert år kommer der et nyt ornament med Chip og Chap. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE comments <3