torsdag den 26. september 2013

Vintertøj

Sidste år brugte Ofelia ikke som sådan overtøj. Hun havde et par lækre huer og en dejlig plysdragt, da hun jo ikke legede på jorden. I år bliver det noget helt andet, Ofelia elsker nemlig at være udenfor, og at få lov til at undersøge alle de ting, som naturen byder på. Derfor er jeg heller ikke i tvivl om, at tøsen vil boldere sig udendørs selvom der er kulde og sne. Det bliver jo en hel anden verden, der åbner sig for den nysgerrige pige. 

Jeg har et par drømme til Feamusen vintergarderobe:

- Ørevarmer af kaninpels
- Bisgaard brune TEX støvler
- Hjemmestrikket hue med pels pompon
- Hjemmestrikket luffer
- Vandtætte luffer
- Flyverdragt (Ver De Terre - Berry)
- Vinterjakke (Mini a ture - Sort)
- Pæne vintersko 

Ver De Terre flyverdragten er allerede købt, og jeg kan ikke vente til, at vinter for alvor kommer, og jeg skal iklæde hende denne ultra fine sag. Dragten er lække blød og virker utrolig varm. Og pelsen på huen fuldender dragten perfekt.

Selvom jeg næsten er helt 100 på, at tilbehøret skal være i den brune farve, er der er alligevel noget, der gør ,at jeg er i tvivl!! Hvilken farve ville du bruge til den berry-farvede flyverdragt???

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE comments <3