mandag den 23. september 2013

Den 22

Hver gang datoen rammer den 22 bliver jeg helt sentimetal - min datter er blevet en hel måned ældre. Måned efter måned lærer hun nye ting og bliver mere selvstændig!! Det er fedt, men jeg synes også, at det er hårdt at skulle give slip på den lille baby, som hele tiden skulle have hjælp. Det, der hjælper mig til at give slip på babyen, er de store kærlighedserklæringer, som hun nu kommer med i form af spotane kys og kram.     
I anledningen af de 15 måneder tog jeg et par billeder af Feamusen..... Og så fordi jeg skulle se, hvor tungt hun sov. Jeg har nemlig et par ideer til julekort, hvor jeg skal bruge en sovende Feamus - og som det ser ud lige nu, kan jeg nemt lave de julekort, for Feamusen vågnende på intet tidspunkt i går.   



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE comments <3