fredag den 23. august 2013

Mere end klar

Da jeg var lille hadet jeg mere end noget andet -efteråret. Jeg synes, at det var en trist tid, som var kold under grund. Ja det var ikke ligesom vinteren, hvor kulden havde et formål nemlig at lave sne, endda meget sne så vi kunne få en hvid jul. Men som årene er gået, er jeg begyndt at holde mere af naturens 4 årstider, for der er da ikke noget mere fascinerende end naturens mange looks - Den spæde forårs grønne farve, de klare stærke sommer farver, det gylden efterår, og den hvide uskyldige vinter. Hvad er der egentlig ikke at holde af?? 
- Selvom jeg ELSKER sommeren, varmen, solstrålernes blide kys på huden, den kolde hyldeblomstsaft og nu iskaffe, ja så er jeg altså mere end klar til efteråret. Jeg glæder mig til de kolde mørke aftner under dynen med en kop varm kakao og levende lys i hele huset.. Uhh giv mig lidt efterår. (og så er julen jo hellere ikke så langt væk- for den savner jeg skam også!!!) 
Flashback-efteråret 2012:
Det er sku da smukt <3 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE comments <3