fredag den 16. august 2013

Jottum

Jeg må ærligt indrømme, at jeg er ved at være en smule træt af de klassiske mærker - jeg trænger til lidt forandring i forhold til Feamusen graderobe. Så derfor gik jeg her til aften på jagt efter noget nyt, men som stadigvæk besidder det enkle og stilfulde look, som jeg ELSKER til min datter. I min jagt fandt jeg ikke bare et nyt mærke som jeg syntes godt om, men derimod et par stykker som jeg vil vise jer her de næste par dage.  

Det første mærke som jeg vil introducere jer for er Jottum. Har du hørt om Jottum før??
Jottum er et tysk mærke som kom på markedet i 1996. 
Her er et par stykker af mine favoritter. Disse og meget mere fra Jottum bliver helt sikkert at finde i Ofelias garderobe. 

Billederne er taget fra Jottums hjemmeside.
Pailletkjolen i højre hjørne er helt sikkert en kandidat til Ofelias julekjole eller nytårskjole anno 2013. 
- Desværre sælges Jottum ikke i Danmark, så hvis man lige som jeg er helt vild med deres design og bare må eje noget af det, skal det købes igennem europæiske webshops

Hvad synes du om Jottum??  



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE comments <3