torsdag den 29. august 2013

Den store dag

Så kom dagen, hvor moren skulle lære at give slip. I tirsdags var Ofelia for første gang alene af sted i dagplejen. Der var dog kun tale om 35 min., hvor hun bare lige skulle føle at mor og far gik, men kom igen. Jeg siger jer, det var de bedste og værste 35 min længere. C og jeg nød at have lidt alenetid, hvor vi bare gik hånd i hånd og snakkede!! - ja så ved man, at man er blevet forældre til en tumling, når man lige pludselig nyder at kunne føre en samtale sammen uden konstant at blive afbrudt eller skulle holde øje med en lille ballademager. 
Ofelia klarede hendes store dag med glamour. Hun vinklede pænt, da vi gik, mens vi var væk legede hun med de andre børn, og da vi kom til bare tilbage løb hun os i møde (da hun altså fik øje på os).  
- Jeg ville lyve, hvis jeg ikke sagde, at det var hårdt. For det var det. Jeg har meget svært ved at give slip på vores lille skovtrold, men jeg vender mig nok til det :D 

KOM nu mor!!

Far og mig er på vej!

Lige bag mig er min nye dejlige dagplejer :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE comments <3