tirsdag den 25. juni 2013

Mudderbad

Mine forældre aka Ofelia bedstemor og bedstefar bor på en lille gård. Jeg er selv vokset op på landet i mine helt spæde børneår, og jeg ELSKEDE det!! Jeg ville ønske, at jeg kunne give Ofelia samme glæde af den landlige idyl, men det kan jeg ikke for kæresten NÆGTER at bo udenfor bygrænsen, og som den gode forlovede jeg er - accepterer jeg, at han er en bybums ;D Men så er det jo godt, at mine forældre kan give Ofelia lidt landlig idyl <3
Det ses tydeligt, at Ofelia nyder idyllen på landet. I søndags tog tøsen mudderbad gang på gang i bedsternes gårdsplads, og selvom det gav meget tøjvask til mor, så NØD jeg virkelig, at se hende lege i mudderet. - Er det ikke også noget med, at mudder er sundt for huden?? ;D 

Jeg tager lige et mudderbad :D



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE comments <3